Pereiti prie turinio

Jis masyvus, išilginės ir skersinės juostos pagamintos iš storesnio plieno lakšto. Švieži pomidorai - iki pavasario! Taip, kai ką galima padaryti norint sumažinti skausmą ir diskomfortą namuose.

Draugai-Atostogos Pasibaisėliu, neužterštu ryte palikome sultingą, lietaus nusiprausti Kullu slėnis užpakalis ir pradėjome važiuoti iki "Rohtang Pass". Ginkluotos su ryškia raudona "Tavera" ir jaunais vairuotojais, kuriems priklausomai nuo eismo buvo prisiekę ir paspartinti greitį, nuo Delio iki Manali užtrauktukas buvo jau pakankamai įdomus, ir aš tikėjausi, kad paliksiu greitkelių snarlus, kad pasislenktų į santykinai nutolusias pylimus Ladachas.

Tai buvo rugpjèio pradþia; vasaros sezono snieglenčiai buvo išnykę, todėl baidarikai ir dviratininkai, kurie nusileidžia šiame maršrute, kelia didelę nuotykių vasarą. Vienas iš mano kelionių akimirkų buvo susitikimas su kai kuriais tokiais mėgėjams, ypač tiems, kurie praleidžia šį maršrutą dviračiais ir dviračiais.

1. Kodėl aštuonkojų čiuptuvai nesusiraizgo? (Video) - Mokslo ir technologijų pasaulis
  2. Erekcija po plaukų džiovintuvo
  3. Kas priverčia vaikinus pasistatyti
  4. Atsižvelgiant į apipjaustymą?

Aš, buvau visureigis, jei galėtum tai pavadinti. Šiandien, atsiradus kelių ir motorizuotam transportui, "Rohtang" yra vartai į kitą žemę ir į turtingą, įvairią ir skirtingą kultūrą.

Iš švino pilkojo dangaus Kullu slėnis, dangaus į pietus nuo Lahaul įlankos įkopė mėlynos spalvos plyšius ir atsisveikino su sezono rekordiniais krituliais, pradėjau savo nusileidimą į šį Himalajų lietaus šešėlių juostą. Upės Beas Balaji. B nuotr.

Varpos užmovas "Tikrasis"

Kelias į Lehą yra ne širdies silpnumas. Nepaisant pastovaus srauto būklės - dvigubo lanksto darbo, nuošliaužos linkių ir ledinių lydalų, kurie tekėja per upes, esančias atoslūgyje, - grubus, nehospitualus, didelio aukščio Ladako dykumas apmokestina smegenis savo leistinu oru. Gamtos įstatymai taikomi čia, kaip ir jokios neuždengta varpa vietos, ir norint, kad "nebūtų gama lamos žemėje", geriausia būtų gerai pritaikyti keliones pradžioje. Aš paėmė keturias dienas, norėdamas eiti į Lehą, sustodamas Tupchilling ir Jispa Hichachalio Lahaulio rajone, naktį pasilikdamas prie gražaus "Tso Kar" ežero Ladacho ir galiausiai Leho, iš kur įstojo mano ekspertas kalnų keliautojo sesuo Bobby, mes padarė papildomą atramą Zanskaro link.

Nuleidžiant į Lahaulą, greitu tekančiu Chandra, atvykstančia iš Spit neuždengta varpa mūsų, pamačiau, kad upės slėnyje buvo žaliąja bulvių laukų oazė ir žvėrių bei apynių ir gluosnių sodinamų vandens telkinių vynmedžiai.

Aplinkiniai kalnai buvo išdžiūvę ir vėjo. Kiekvieno posūkio metu buvo apčiuopiama žemės budizmo tenorija - maldos vėliavos buvo apšviestos namuose, ir aš pirmą kartą sustojo prie žavių Neuždengta varpa tentinių atostogų Tupčilingyje. Stovyklavietė, iš kurios atsiveria vaizdas į upių Chandra ir Bhaga santuoką, yra gražus unikalus slėnio lygis.

Iš šios stovyklos prasideda staigus vaikščiojimas į seniausią vienuolyną Lahaulyje, metų senumo mediniame Guru Ghantal Gompa. Tai ideali važiavimas, kad galėtume susikoncentruoti su savimi, tai, ką padariau su plaučių džiūvimu ore ir kojomis, pakrauta kamieno. Vienuolyno šokinėjimas Tarp Tupchilling ir Jispa aš aplankiau keletą vienuolynų, nieko, kuris, palyginti su tų, kurie aplink Lehu, didybė, bet vis dėlto neuždengta varpa pakankamai malonų vairavimo ar vaikščioti.

Keylong slėnis atrodė gražiai iš garsiai atnaujinto Shishur Gompa, o Khardong vienuolynas, kuriame buvo vyrų ir moterų vienuoliai, aliejai erekcijai keletą įdomių pokalbių. Aš net žengiau į Gondlės kaimo menfolk procesiją, kuris aplankė tolimiausią Malana miestelį su savo dievu Raja Gheypan. Tai buvo paskutinis jų 20 dienų keliones pėsčiomis etapas, tačiau jų atsparus stipriam elgesiui nebuvo jokių štamų pėdsakų.

Sportinė spalvinga liemenėlė, žieduota gėlėmis, jie vilkė savo "devta" su puošniu vėliavu palanquin kartu su 15 pėdų ilgio trimituose, kurių keli vyrai prikėlė ant pečių. Jispa pati sukūrė gražią sustojimą palei slenkstančią Bhagos upę, nes ji išpjaustė didžiulį baseiną, mellow ir švelniai garsėdama. Keilongo slėnis "Picasa" Prieš Darchą prasideda švelnus pakilimas, vedantis į Deepak Tal aiškius vandenis ir, galų gale, spalvingas Suraj Tal, išsidėstė viduryje sniego rimmed smailių, kaip kelio gabalai per windswept didžiųjų butų aukšto Baralacha La 15 pėdų.

Varpos venų atsiradimo priežastys - Vaskulitas

Neuždengta varpa Kobalto mėlynojo dangaus bambą, Bharatpuras, nieko daugiau, negu laikinų parašiutų dhabų grupė, pasirodė idealus, jei malonūs pusryčiai saulėje, nes aš sėdėjau kalbant su pora iš Mumbajaus, kurie svaido kelionę cm ilgio Pulsar.

Taip pat buvo ir kitų, sunkiųjų dviračių su kelių parama įgulos.

kodėl varpa silpna

Iš visų buvo vienas rezonansinis akordas: "Mes nesitikėjomės, kad kelias bus gana toks blogas". Vis dėlto daugelis eina per šį maršrutą, kurį galima lengvai įvardinti kaip "gyvenimo kelionę", kai tai bus padaryta. Kas tai daro įtikinamai? Galbūt tai yra atokumas, sunkumų pasiekti, leidžiantį jai išlaikyti savo pasaulį. Šaltuose, drėgnose, žiemos dienose sunkios snaudos padengia žemę ir išnaikina tą patį kelį.

Šis laikotarpis trunka nuo šešių iki aštuonių mėnesių, ir tik balandžio mėn. Pabaigoje armija juda su savo sniego mašinomis, kad pakelti kelią į priekį. Tada yra didžiulis, kietas aukščio dykumos grožis, kuriame šešėlis ir neuždengta varpa bei padidinta spalva sukuria gražų kontrastą, plaunant žemę aukso ir ochro atspalviais, nesvarbu mėlyna ir žalia, violetinė ir raudona. Atsižvelgiant į tai, kad be galo yra nuogas reljefas, kurio vargu ar yra medis, šių nespalvių Neuždengta varpa spalvų beveik atrodo kaip anomalija.

Nuo Sarchu neuždengta varpa vienas iš įspūdingiausių ir vaizdingiausių Manali-to-Leh važiavimo ruožų. Kelias praeina per virtualią gamtos galeriją, kurią per tūkstančius metų sukūrė didžioji vėjo jėga.

labai didelis varpos dydis

Teritorija yra daugiau nei bet kurios nuolatinės gyvenvietės daugiau, nes ji yra negyvenama, priešiška ir griežta.

Ladaksas "Prabhu B Doss" nuotr. Aukšti kalnų ežerai Aš kirtojau Himachalio sieną į Džamu ir Kašmyrią prieš Sarchą, o kelio darbininkų pavadinimai pasikeitė iš Deepako į Himanką arba bendrai vadinamos "kalnų priviliojančiais", kaip jie norėtų vadinti save.

Puikus Carapo Ču baseinas išilgai kalvos papėdės suteikia galimybę stačiai pakilti virš Gato kilpos arba apskritai 21 iš viso pasukti link Naki La ir toliau iki Lachulung La 16 ft. Siaurinant Kangla Jal pėdų link, kelias yra veržiamas vertikaliais akmenimis, jų grioveliai kyla virš galvos, atsiveria įspūdingame Ugandoje žemiau Kangla Jalo. Kol nėra artimiausio Leho, tik sezoninių dhabų, generalinių rezervų inžinerijos pajėgų GREF kelio darbininkų ir kariuomenės pareigybių, einančių keliu, kuris yra mažylis, neuždengta varpa, kuriame skalė yra "šurmulys", nėra elektrinių polių ar bokštų.

geriausia varpa metuose

Dabartinis kelias išklotas ant senojo karavano tako ir netgi šiandien jo oras nugriautas būklė daugelyje ruožų - tai senoji trasa. Nomad reljefas Nuo Pango atsiveria kelias, leidžiamas kelias į "Morey Plains", kuris apima "Samad Rokchen" rajoną, dalį Tibeto ir Changtango plynaukštės, kurioje gyvena nomadinis Changpasas, oras puolamas, atsparus daugumoje - amžinai ant judėti su jakais, avimis ir palapinėmis.

Kalbant neuždengta varpa ankstesnę kelionę, mūsų trys grupės nariai stovėjo virš neuždengta varpa stovyklos "Debring". Tai suteikė puikus žvilgtelėti į savo gyvenimą, papročius ir tvirtumą, stengdamasi nugalėti sunkias sąlygas, kurios vyrauja šitame aukšta kalnų slėnyje.

Šiandien stovyklavietėje stovi net pėdsakų. Jie persikėlė. Persekiojama griaustine audra ir vertikaliais lietaus skydais lygumų galvoje, aš nardavau į apsaugotą druskos ežero "Tso Kar" kampą, žiburio saulėlydžio švytėjimą ir bėgančio kiang laukinės asilas bėgiojimąišmetė piliakalnius dulkių jų proto. Gražus tentinis atsitraukimas į vienintelę šio didžiojo dubenėlio ribų buvo gydyti.

Naktį buvo daugiau žvaigždžių nei dangaus, o kalnai aplink ežerą atrodė šurmuliuojantys mėnulio šviesoje, jų snieguotas ratlankiai švyti sidabrą.

Prieš kitą rytą pradėjau vaikščioti aplink ežerą ir pastebėti juodai kaklelius kranus ir raudoną lukštą neuždengta varpa tolimųjų bokalų kartu su šiltais švilpukais ir vieniša aukso ereliu, kuris sėdi ant akmeninio atogrąžų.

Paskutinėje kojoje į Lehą kelias iškėlė daugiau blaškančiųjų - pusiasaliai nuvedė į chaotiškas keteros, nes mes sukūrėme kelią Tanglang La 17, pėdos ir į niokojančią audrą, antrą didžiausią motorizuotą pravažiavimą pasaulyje ir vieną iš tam tikrų "tang" maršrutų.

Maldos vėliavos buvo švelnios ir drėgnos, švelniai švelniai švelniai prisiminome automobilių šildymą. Snaigės mano palmių dydis nusiaubė ir matomumas sumažėjo iki beveik nulio, ir mes atėjau į šlifavimo sustabdyti, švelniai kramtydami beveik valandą. Manau, aš girdėjau, kaip vaikščiodavau pro šalį vaiduokliu varpų varpų vaiduoklis. Bet aš greitai kaltinėjau dėl aukščio.

vyras apie varpą

Tanglang La Deepak Trivedi nuotr. Suteikdamas mano vairuotoją Vijay pertrauką, aš paėmiau prie rato čia, kovodamas su ilgais, nelygusis neišsegto antspaudo ruože, nes suvartoti GREF darbuotojai tęsė savo dvigubo lankstumo darbą. Po nenutrūkstamo kelionių sunaikinimo, gyvybinga žalioji Rumčės ir Sasomo kaimo gyvenvietės oazė, esanti žemiau praėjimo, atnešė beveik kaip palengvėjimą. Atsparus Ladakhisas neuždengta varpa nukreipia ledyną ištirpusį vandenį, kad drėkintų miežių ir gluosnių laukus.

Civilizacija vyko kartu su gera pakelės aikštele ir be galo pasuko dviaukštėje magistralėje per raudonųjų uolų griuvėsius ir siaurą slėnį, užpildytą giliomis geltonomis gėlėmis. Slėnis atidarytas Meeru kylyje, prieš kurį išplito galingasis Indas, jo baseinas apstatytas kaimais ir kalvų gompasais.

1. Apipjaustytos varpos

Po ilgų ir dulkių kelionių Lehas skambėjo kaip mirgantis brangakmenis, ozas gero neuždengta varpa ir komforto. Ilgas karštas dušas buvo greitas, kad išsklaidytų nuovargį, bet protas buvo prarastas iki drąsių ir gražių kelio, kurį tiesiog važiavo, aukštumas, kurį aš atvaizduoju fotografijų demonstravimo forma, per visą mano ir pavargusį, ir tačiau akli-maistinė sesuo, kuri čia važinėdavo valandos skrydžiui iš Delis.

Galėtumėte važiuoti į Pangong Tso, apsilankyti neuždengta varpa kuriuose vienuolynuose maršruto link ir apsistoti nakvyne nuostabioje stovykloje neuždengta varpa prie ežero kranto. Ežeras keičia spalvas, pavyzdžiui, chameleoną, išsiskleidžiantis akvamarino atspalviais, nuo mėlynos iki oranžinės ir pilkos spalvos, kartais atspindi dangų ir kitais laikais viską sutvarko.

Pusiau narys 15 cm

Spangmik yra paskutinis taškas, kurį leidimas leidžia apsilankyti. Uždrausti Zanskarą Mes laukiame kelionės į tolimą Zanskarą, bet sužinojau, kad tiltas per Indo intakas buvo nuplautas.

Lehui trūko trijų dienų laukimo, nes kariuomenė pastatė naują vietą savo vietoje. Išvykimas į Zanskarą yra iššūkis, ypač nuo Kargilo iki Padumės. Tai beveik visiškai atviras ir apsemtas laisvais žvyru ir dulkėmis, ir variklis mus paėmė 12 val. Idealiu atveju, geriausia sustoti pusiaukelėje "Panikhar" ar "Rangdum", bet neturėjome to papildomo prabangaus laiko. Aukštyn, Thangbu toliau, scenos, kuri buvo išdėstytos pakeliui, buvo tiesiog nuostabios, Nun ir Kun masyvai, besidriekiantys Thangbu, nuostabūs kaimai ir gompas šalia, ir liečiančios liežuvės, krypsta tiesiai į kelią.

Suru neuždengta varpa musulmonų kaimai padovanojo Zanskario budizmo tenorą Rangdume ir mes nusileidome į sodrus Zanskaro laukus žemiau Pensi La. Zanskar Valley Nuotrauka hamon jp The Durung Durung ledynas mano dešinėje padarė fantastinį sklandų ledą, kuris įžengė į slėnį po keliu. Elektros situacija Zanskare yra gėdinga, ir mes važiavome į naktį į neryškiai apšviestą Padumą, šiek tiek daugiau nei trekingo centrą.

vaistai erekcijai mažinti

Dėl to, kad trūko apgyvendinimo pagrindinėje perkrautas gatvėje, greta esančio Pibithing kaimo radome žavią prieglobstį.

Iš lanko krašto esantis langas ištiesė gražų Guru Gompa kalvos viršūnę. Mes čia praleidome dvi dienas, važiuojame važiuojančiaisiais ir vaikščiavome netoliese esančiomis gompomis ir užtraukėme žvilgančią kelio sritį, jungiančią Zanskarą su Nimmu. Netoliese esančio Sani Gompa festivalis davė mums Zanskaro neuždengta varpa ir dvasios žvilgsnį. Be chhemo šokio, kuris buvo festivalio akcentas, vietinis Zanskaris pasirodė visiškai šventiniame kostiume, kuris manęs nudijo.

Per kiek laiko išgydomas apipjaustymas?

Ir jie gerokai pranoko turistus. Kai mes patekome iš Zanskario, aš galvoju apie neuždengta varpa su nerimu ir džiaugsmu. Mes vėl užfiksavome fantastiškus ledynus dar kartą, kai maršrutas pasidarė per Rangdumą esančias pievas. Keičiant, Himalajoje kilo kelias, o ne trekingo takas.

• Tris savaites nėra erekcijos
  • Susikurti varpą
  • Kuris padeda sumažėjus erekcijai
  • Vitaminai gerai erekcijai
  • Kodėl vyrams su erekcija varpa lenkiasi
  • Varpos padidėjo

Ir tada aš galvoju apie blizgančią ruožą karkaso, kuris buvo ateina prijungti Zanskar su Leh. Tai padėtų kelionei vėjui. Bet tada Zanskar nebebus tas pats. Kiekvienais metais griežtas klimatas kasmet kenkia keliui ir atrodo, kad kruopščiai dirbantys GREF darbuotojai nuolat aptarnauja Manali-Leh ruožą. Iki Manalio esantis greitkelis visada išjungiamas, ir geriausia pradėti anksti, iki 6 val. Atsižvelgdami į aklimatizacijos gręžinį, pakratykite papildomas dienas ir važiuokite pasivaikščiojimais Lahaulyje, nes tau laukia ne mažiau kaip trys aukšti keliai.

Turėdami tik vieną benzininį siurblį po Manalio, Tandi mieste, Lahaul, reikia sutaupyti, taip pat turėti atsarginį 50 litrų tvirtą jerry variklį kure, ypač jei planuojate aplankyti Tso Kar ir Tso Moriri neuždengta varpa prieš Lehą. Nepamirškite laikyti kuro prieš atvykstant į "Zanskar", taip pat nėra benzino siurblių už Kargilo šiame maršrute. Be to, daugelio šių pavarų išskyrus pagrindinius mazgus, tokius kaip Leh, Kargil ir Manali taip pat sunku rasti mechanikos ir perforavimo remonto dirbtuvių, todėl patikrinkite atsarginės padangos būklę ir užtikrinkite gerą aptarnavimą prieš siurblį.

• Vaikinai rodo savo penius
  • Metodai kaip padidinti varpą
  • Vitaminai skatinantys erekciją
  • Kokių pozicijų reikia mažam varpui